Friday, January 14, 2011

New life??I'm just adapted to this.





好不容易才適應4Sapphire的生活,
他媽的一句話就要把我給換去Ruby,好千百萬個不願意。

有好多好多好多好多原因導致我 不想去那一班。
爲什麽 要在我適應了 這樣的生活 才一個冷不防把我給調到那一班去?
我真的很不明白 爲什麽 你們就不能把 機會留給哪一些想上去的同學呢?
爲什麽要是我?
7A有很風光?有很了不起哦?
7A生就要分派去第二班哦?
在校长室哭了很久 那么的第一次 竟然 在校长室狂哭
還那麼第一次進輔導室 催眠我?幫我洗腦?
唉 天意弄人?還是事實真的那麼殘酷?
即使我多么的不想不想不想也改变不到事实 ;(
可是..唉
我還有什麽話好說?

As long as,i'm still in segar,i'm still with my friends.
But no right for me to choose.It's too unfair.
New environment,New things,New teachers,New friends and gonna survive it as soon as possible.
Everything is a question mark in my life.
Now,
it's the time to let me to learn how to accept and appreciate.
It's the time to challenge,
Time to prepare for my future,
I'm already 16,stepping into 17 followed by 18.
will getting older and older,and at the same time,
i should learn how to become mature.
I'm not a lil kid anymore like i'm in 15,i cannot behave the way that i used to behave like last time.




爲什麽,我就是想把我的喜怒哀樂 全都告訴你?

No comments: